اسلایدر

پرسش روز: آیا بارسلونا با ویلانووا موفق خواهد بود؟

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

پرسش روز: آیا بارسلونا با ویلانووا موفق خواهد بود؟

کاتالان‌ها با گل زودهنگام مسی و ضربه دیرهنگام آفلای توانستند در رومانی پیروز شوند. ویا هم بازگشت. اما آیا ویلانووا کار آسانی پیش رو دارد؟

Tito Vilanova - Barcelona
Tito Vilanova - Barcelona

سایت گل – دیدارهای پیش‌فصل بارسلونا با برد مقابل دینامو بخارست به پایان رسید. اما این دیدار چیز جدیدی برای ما نداشت: لیونل مسی با زدن گل اول نشان داد چقدر روی فرم است (این پنجمین گل او در پیش‌فصل بود)، سرخیو بوسکتس و چابی میدان را به انحصار مطلق بارسا درآورده بودند، و جوردی آلبا ثابت کرد می‌تواند همان دنی آلوز اسپانیایی چپ‌پایی باشد که باشگاه سال‌هاست به دنبالش بود.

بارسا دو گل زد؛ مسی در دقیقه 4 و ابراهیم آفلای در دقیقه 92. اما این دیدار بیش از هر چیزی با بازگشت داوید ویا در یادها خواهد ماند، بازگشتی که مدت‌ها بود انتظارش را می‌کشیدند. این مهاجم 9 ماه گذشته را به دلیل شکستگی پا در دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی باشگاه‌ها مقابل السد قطر از میادین دور بود.

حضور ویا به عنوان بازیکن جانشین در اواخر بازی باعث خوشحالی تماشاگران شد و نیمکت‌نشینان هر دو تیم ایستادند و تشویقش کردند. این از بخش‌های مهم این دیدار نه‌چندان دلپذیر بود.

حریف رومانیایی بارسا در مقابل طرفدارانش در ورزشگاه نشنال آره‌نا بخارست به مشکل برخورد و نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند. ویکتور والدس تنها یک بار مجبور به واکنش شد که روی ضربه سر ماریوش توچودیان در اوایل نیمه دوم بود.

نتیجه برای نایب‌قهرمان فصل پیش لالیگا البته مثبت بود. بلوگرانا در پنج دیدار پیش‌فصل خود شکست نخورد و مقابل دینامو، هامبورگ و راجا کازابلانکا پیروز شد و با منچستریونایتد و پاری سن ژرمن هم به تساوی رسید که البته هر دو را در ضربات پنالتی برد.

با این حال هیچ کدام از این پنج تیم مردان تیتو ویلانووا را محک نزدند و هنوز نمی‌دانیم که این تیم با مربی جدیدش چه توانایی‌هایی دارد. آنها هنوز با هدایت ویلانووا ندرخشیده‌اند. اما البته نیازی هم به درخشش نداشته‌اند.

تنها تغییری که بارسا با زمان پپ گواردیولا داشته این است که آلبا به تیم افزوده شده. این مدافع کناری با عملکردش در جام ملت‌های اروپا تحسین سراسر دنیا را برانگیخت و با اسپانیا قهرمان شد.

جالب است که اولین خرید ویلانووا آلبا بود. چون زمانی که گواردیولا در تابستان 2008 هدایت بارسا را در دست گرفت اولین خریدی که انجام داد بازیکنی بود که حاکم سمت دیگر میدان شد: دنی آلوز.

نکته جلاب دیگر این که گواردیولا هم در پیش‌فصل شش برد پیاپی کسب کرد و به صورت میانگین در هر بازی بیشتر از 4 گل زد؛ هرچند مقابل تیم‌هایی ضعیف‌تر از تیم‌هایی که مقابل بارسا بازی کردند. مردان پپ در سال 2008 مثلا با هیبرنیان و داندی یونایتد بازی کردند و آنها را شش بر صفر و پنج بر یک بردند.

آغاز پرگل فصل 09-2008 البته به‌زودی فراموش شد. پیروزی چهار بر صفر دیدار رفت مرحله سوم مقدماتی لیگ قهرمانان مقابل ویسلا کراکوف با شکست یک بر صفر در خانه لهستانی‌ها همراه شد. آنها اولین دیدار لالیگا را هم باختند: یک بر صفر، مقابل تازه‌صعودکرده نومانسیا.

با این حال گواردیولا در پایان فصل بارسلونا را به اولین سه‌گانه‌اش در تاریخ فوتبال اسپانیا رساند: یعنی فتح لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان.

باید دید ویلانوا چه دستاوردهایی خواهد داشت. البته بعید است بتوان چیزی گفت تا زمانی که بارسلونا رقابت را در دیدارهای رسمی آغاز کند. شروع گواردیولا نشان داد که می‌توانید در پیش‌فصل بدرخشید اما به محض حضور در دیدارهای رسمی به دردسر بیفتید.

باشگاه همچنین ممکن است پیش‌فصل متوسطی داشته باشد و ناگهان در رقابت‌های خانگی و اروپایی فوق‌العاده کار کند.

هرچه باشد باید بردبار بود. اما نشانه‌های اولیه حاکی از آن است که تیم ویلانووا عالی خواهد بود. نظر شما در این باره چیست؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:28 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1523
بازدید کل : 141915
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت